Territorios a exame. Traballos de ordenación territorial

A publicacion Territorios a exame. Traballos de ordenación territorial reúne unha selección de artigos derivados dos Traballos Fin de Máster realizados na primeira edición (2010-2011) do Máster Universitario en Xestión Sustentable da Terra e do Territorio da Universidade de Santiago de Compostela, impartido na Escola Politécnica Superior e o Instituto de Biodiversidade e Desenvolvemento Rural do campus de Lugo. Os capítulos constitúen unha selección de traballos que os editores consideraron de maior calidade e relevancia, tanto para mostrar os coñecementos e destrezas adquiridas polos alumnos nos estudios realizados como pola súa contribución a unha mellor práctica da ordenación territorial en Galicia. Este doble obxectivo responde á pregunta ¿por que un Máster en Xestión da Terra e o Territorio en Galicia, impartido nunha escola de enxeñería e un centro de investigación?

Referencia

Crecente Maseda, R., Fra Paleo, U., 2012. Territorios a examen. Trabajos de ordenación territorial, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, Universidade de Santiago de Compostela.

Capítulos

1. O impacto do pagamento único en Galiza
  2. Caracterización dos procesos de repoboación forestal posteriores á entrada de Galicia na Unión Europea
  3. A utilización do espazo polas explotacións gandeiras. Estudio na comarca de Terra Chá, Lugo